Leírás
Wltoys V911 4 csatornás R/C helikopter két teljes értékű szervóval szerelve
Messze, messze innen, a kínai gyártósorok között akad egy, melynek tulajdonosai törődnek a vevők visszajelzésével, és ez által sikeresen hódították meg a piacot már több termékükkel is. Ez a cég a WL-toys. Kiadta a Walkera az új quadrokopterét? Ők kiadják olcsóbban! Flybarless minihelikoptert kínálnak? Ők kínálnak strapabíróbbat, és olcsóbbat! És most itt a következő nagy húzásuk: a Nine Eagles megalkotta a solo pro négycsatornás, egyrotoros helikoptert, melynek voltak gyermekbetegségei, ezért jött a WL-toys, látott az ötletben fantáziát, és a piaci rést betöltendő, sokkal olcsóbban, több újítással, és javítással kiadta a V911-es helikoptert.
A gép egy önstabil, teljes értékű 4 csatornás helikopter, szervókkal, és farokmotorral. A repülési tulajdonságai semmi kívánnivalót nem hagynak maguk után, ugyanis a koaxokkal ellentétben, ezt még kisebb széllökések esetén is ki lehet vinni, de a röpsúly miatt azért ezt sem reptethetjük viharos időben. Az akkumulátor gyorsan cserélhető, így opcionális akkumulátorokkal rendkívül sok idő kihozható. A gép egyébként közepes futásideje ( 6-8 perc) így 5 másodperces akkumulátorcserékkel többszörösére kitolható. ( Hyperion típusú akkumulátorral 11 percet tesz meg, 3 akkumulátorral 33 perc már rengeteg játékidő )
Mivel a gép elég könnyű, ám erős anyagokból készült, bátran ajánljuk tehetséges fiataloknak, vagy a felnőtt korosztály elszántabb tagjainak, akiknek nincs idejük reptérre járni, de közelebbről megismerkednének a helikopterezés rejtelmeivel. A gép vezetése egyszerű, a távirányító két repülési módot kínál, melyekkel kiváló fejlődési lehetőséget nyújt, akár egészen az alapoktól, a berendezés tönkretétele nélkül:
-Mezőgazdasági mód: ezt a távirányító csak mode 1-ként jelzi vissza, nem összetévesztendő a karkiosztás jelölésével. Tulajdonképpen felezi a szervókitéréseket, ezáltal kisebb a helikopter által elérhető maximális sebesség, és az egész gép kezelhetősége sokkal nyugodtabbá válik. Ezt a repülési módot azoknak ajánljuk, akik beltérben repülnek, vagy kevésbé tapasztaltak.
-Normál mód: itt teljes szervókitéréseket kapunk, hatalmas sebességet érhet el a helikopter, beltérben már igencsak gondolkozni kell, hogyan vezeti az ember. Képes nagyon meglódulni, kültérre inkább ajánlott ez a módozat. A mezőgazdasági móddal ellentétben ez nem kezdők kezébe való, sőt! Szűk térben kifejezetten kihívás ebben a módban vezetni.
A v911 a FLYSKY rendszert használja, mely egy széles körben elterjedt 2.4ghz-es protokoll, így a turnigy, vagy flysky távval rendelkezők bindelhetik a saját távirányítóikhoz. A gép mellé is jár a 2.4 GHz.-es LCD kijelzős távirányító, amivel egyszerű a váltás a vezetési módok között, és mellyel mindenki megtalálhatja a maga stílusához passzoló módot.
A táv kék háttérvilágítású LCD kijelzővel ellátott, a trimmek állása, az elemek töltöttsége és a rádiójel erőssége látható rajta.
A táv 6 AA-s elemről működik, vagy AA típusú akkumulátorról ( nem tartozék ), melyről tölthető az akksi. Vagy még tudjuk USB-kábelről tölteni az akkukat.
Az előd is igen jó gép volt, de sajnos nem hunyhatunk szemet az általánosan előforduló problémái felett:
A solo pro gyermekbetegségei a következők voltak: a farokmotor gyakran elhasználódott, a landtalpba nehézkes volt az akku behelyezése, gyenge, és törékeny anyagból volt a kabin, és szétcsúszott az imbolygótárcsa. Ezeket a hibákat a v911-es helikopternél hosszabb farokcsővel, új rendszerű akkumulátorral és landtalppal - ami nem mellesleg sokkal kevésbé törékeny, mint az elődé -, és hátrébb tolt akkumulátorral, valamint keményebb, és strapabíróbb műanyagból készítették el, és az imbolygó illesztései is precízebbé váltak.
A repülési tulajdonságokra is pozitív hatással volt ez a sok újítás, mert a hátrébb tolt akkumulátor miatt a gépen kevésbé érvényesül a jelenség, mikor a farokmotor az egész gépet nem egy pontban fordítja, hanem egy íven eltolja.
Az őszinte véleményünk a cégről, és a helikoptereiről a következő: nem szép dolog másolni, de a javításokkal olyan termékeket teremtenek, melyekre az elődök hibáinak felfedezésekor már meg is jelenik a kereslet, ezáltal bizonyítják, hogy nem csak ontják magukból a műanyag hulladékot, hanem tényleg fontos nekik a vevők elégedettsége. Ez a helikopter kiváló társa lehet akár teljesen kezdőknek is, strapabírósága, és kiváló manőverezőképessége miatt kiszolgálhat egészen az első kollektív szárnycsapásokig.
Irányítás:
gázkar (fel-le) gáz adagolás
gázkar (jobbra-balra) forgás a tengely körül, ilyenkor a farok motor fordulatát vezéreljük
irányváltó kar előre hátra mozgatásával előre-hátra döntés
irányváltó kar jobbra balra mozgatásával jobbra-balra döntés
Paraméterek
Wl toys v911 termék műszaki adatai | |
Maximális hatótávolság | kb. 200-300m. |
Teljes hossz | 245mm. |
Törzs hossza | 218mm. |
Törzs magasság | 86mm. |
Törzs szélesség | 32mm. |
Törzs szélesség a talpíveknél | 50mm |
Főrotorátmérő | 188mm. |
Farokrotorátmérő | 35mm. |
Adó méret (H x Sz x M) | 130mm x 145mm x 40mm. |
Adó működés | 6 db AA elem vagy AA típusú akkumulátor (nem tartozék). |
Töltési idő | kb. 35perc |
Repülési idő | kb. 6-7 perc. |
Nettó súly | 28g (akku nélkül). |
Teljes súly akkumulátorral együtt | 33g. |
Akkumulátor | 3.7V 120mAh Li-Po |
A csomag tartalma | |
1 db VL 911 helikopter | |
1 db 2,4GHz „LCD” rádió távirányító mely töltőként is funkcionál | |
1 pár főrotor lapát | |
1 db farok lapát | |
1 x USB töltő mely egyszerre 2akkut tud tölteni | |
1 db 3,7V 120mAh Li-Po | |
1db angol nyelvű leírás | |
Repülésre kész állapotban érkezik! |
További tulajdonságok