Az Alamadár cookie-kat használ azért, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítsa. Ha tovább böngészik, beleegyezik a használatukba.

Vásárlási információk

                                                                                                    Vásárlási információk

 

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár "Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés menete

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélküli  vásárlásra is, ezért három lehetőség közöl választhat:

  1. már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni,
  2. új vásárlóként akar regisztrálni,
  3. esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  1. házhozszállítás (MPL futárszolgálattal),
  2. posta ponton történő személyes átvétel,
  3. személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban).

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  1. banki átutalás  (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel),
  2. utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának),
  3. fizetés egy Ön által kiválasztott posta ponton (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni,viszont a  bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell),
  4. készpénz (üzletünkben nyitvatartási időpontban).

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés” gombra.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási díjak menüpontban alább is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelését, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja  ügyfélszolgálatunkat vagy küldjön e-mailt.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása  MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:

Szállítási díjaink az ország egész területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

Postán maradó csomag esetén:

1- 5.999 Ft-ig a kiszállítási díj 1.290 Ft
6.000 - 49.999 Ft-ig a kiszállítási díj 790 Ft
50.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes

 

Házhoz kézbesített csomag esetén
banki átutalással (előre utalás):

1- 5.999 Ft-ig a kiszállítási díj  1.290 Ft
6.000 - 49.999 Ft-ig a kiszállítási díj 790 Ft
50.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes

 

Házhoz kézbesített csomag esetén utánvéttel:

1- 5.999 Ft-ig a kiszállítási díj 1.500 Ft
6.000 - 49.999 Ft-ig a kiszállítási díj 1000 Ft
50.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes

 

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A termék visszaküldése

 

Elállási jog

A nálunk vásárolt termékek esetében jogosult vagy indokolás nélkül elállni a szerződéstől 14 napon belül. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Te vagy a megbízottad a terméket átvetted.Ha az elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, úgy elállási/felmondási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot kell eljuttatnod hozzánk postán telephelyünkre (8600 Siófok, Fő tér 4.),vagy elektronikus úton küldött levél útján ( alakopter@gmail.com) e-mail címünkre. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy kétséget kizárólag nem igazoltad, hogy azt visszaküldted. A kettő közül a korábbi időpontot fogjuk figyelembe venni. Elállás esetén a terméket indokolatlan késedelem nélkül telephelyünkre (8600, Siófok, Fő tér 4.) kell visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 naptári napon belül. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldted a terméket.
Fontos tudnivaló az elállási joggal kapcsolatban: a terméket csak a működésének megállapításához szükséges mértékűen szabad kipróbálni. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a vásárló az eladó felé, és azt meg kell térítenie részére. A gyakorlatban tehát ha a terméken  külsérelmi nyomok láthatóak, vagy szerkezeti sérülések tapasztalhatóak, akkor a visszavétel során a keletkezett kárt meg kell téríteni. Ez a gyakorlatban a sérült alkatrész vagy elem pótlási árának a levonásával történik. Fontos tudnod még, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vetted a terméket, akkor már nem állhatsz el a vásárlástól. Elállás esetén a termék visszaküldésének közvetlen költsége téged terhel.  A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módod van.

Termékgarancia

Hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket  ingyenesen kicseréljük. Ha a csere mégsem történhet meg, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük, a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyél át!
Az általunk forgalmazott termékekre a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben meghatározott pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Ha a szavatossági vagy a garanciális idő ettől eltérő, a garanciális és a szavatossági adatok az árucikken, vagy a mellékelt dokumentumban vannak feltüntetve. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak. A garancia magába foglalja a termékek vásárlásának időpontjában fennálló bizonyítható anyag- és gyártási hibákat. A garancia időtartama az értékesítés napjától számítva 6 hónap, illetve a 20000.-Ft értékhatár feletti termékekre 1 év.
Kizárt a garanciaigény a kopó alkatrészek ( pl. akkumulátorok, motorok, antennák, abroncsok, sebességváltóelemek, stb.), valamint a szakszerűtlen kezelés/használat (pl. az ajánlott magassági előírások feletti magas ugrások, a termék leejtése, stb.) vagy az idegen beavatkozás következtében keletkező károk esetében. A javítást csak az eladó, vagy egy általa feljogosított cég végezheti. A garancia keretében az eladó választása szerint a terméket egészben cseréli, vagy csak annak meghibásodott alkatrészeit, illetve a terméket egyenértékű termékkel pótolja. A garancia alól kizártak a szállítási, csomagolási és fuvarköltségek, valamint a vevőnek felróható károk, melyeket a vevő visel. A garanciaigényeket kizárólag a termék első vevője veheti igénybe.

 A garanciális szolgáltatásra csak akkor áll fenn igény, ha: 

  1.  a vásárlást igazoló bizonylattal, számlával együtt beküldik,
  2.  a játékot a használati útmutatónak megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták,
  3.  a károk / hibás működések nem viszmajor eseteire vagy használatból eredő kopásra vezethetők vissza.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!